25 oktober 2017

KÖK


Hej mina vänner 
här kommer ett livstecken från mig 
med några gamla bilder från mitt kök.
Tiden springer fort och jag har haft tusen saker att göra så bloggen har inte blivit uppdaterad på flera veckor.


Även om bilderna är gamla 
så ser det ut ungefär så här i köket även nu
det händer inte så mycket 
innomhus hos Stenlycka.


Det är bla. trädgårdsarbetet 

som priorierats 
med att ställa iordning trädgården 
för vintervila.




Önskar er alla gott

 med en nytagen bild
från buketten som nu står på vårt bord.




1 kommentar:

  1. God morgon på dig Raina , lilla vän det gör inget att det är samma bilder. Man kan gott
    hälsa på hos Dig. buketten var inte dålig. Det är ju bara så, att ett sådant kök har jag aldrig haft. Men tycker det är roligt att hälsa på. Skrev en ana gång, skulle vara roligt att se alla dina bullar också , på gång under bakning.
    Du har det så fint och tack för vi får titta oss omkring. hälsar Hajan

    SvaraRadera